maandag 21 mei 2012

Volkel 16 mei t/m 20 mei

woensdag 16 mei

Met de CCN naar Volkel in de wolken. Rond 15.00 uur weggereden en na een paar files aangekomen in Volkel. We staan met ongeveer 50 campers ineen weiland bij iemand achter het huis. 's Avonds camperklets en opgegeven voor enkele activiteiten.

donderdag 17 mei

Na het ontbijt eerst 11 km hard gelopen. Na het douchen de lunch en dan klaar maken voor het uitstapje naar het boerenbondmuseum in Gemert. Helaas hadden we ons een uur vergist in de tijd. Vertrek 13.30 bleek 12.30 te zijn, dat redden we niet, we moeten eerst even eten. We lieten het dus maar voor wat het was en hebben zelf een eind gefietst.

vrijdag 18 mei

om 9.30 uur vanmorgen met een groep van 40 personen vertrokken naar de vliegbasis voor een bezoek aan het museum e.e.a. onder begeleiding van een gids. Erg interessant allemaal. 's Middags even naar Uden gefietst en wat boodschappen gedaan. De rest van de middag lekker buiten gezeten.

zaterdag 19 mei

Een flink eind gefietst (60 km) langs de Kildonckse molen en onderweg geluncht. Heerlijk weer vandaag. Nog een uurtje bij de zweefvliegclub gekeken en verder lekker in de zon gezeten.

zondag 20 mei

Vannacht heeft het flink geonweerd en geregend. Heerlijk is het dan om lekker in bed te liggen en te luisteren naar de regen en de harde knallen. Vandaag voor ons alweer de laatste dag. Na het ontbijt alles opgeruimd en toen naar Volkel gefietst om een gedeelte van de vliegshow te bekijken. Spectaculaire stunts gezien.