maandag 22 juni 2015

Mark en Erik op pad

dinsdag 16 juni

Vertrokken om 10.30 uur naar Overloon. We hadden een file bij Bathmen en daardoor 30 minuten vertraging. De camperplek in Overloon is een hele mooie bij een particulier die een stukje terrein ter beschikking stelt, ongeveer 2,5 km in het buitengebied van Overloon. Even naar het oorlogs kerkhof in Overloon gefietst. Tegen 18.00 uur fietsen we naar Venray, we eten daar bij La Piazza en daarna gaan we naar de bioscoop (film Sant Andreas in 3D) Om 23.00 uur zijn we weer terug bij de camper. Het weer vandaag: bewolkt, af en toe een zonnetje, later in de middag en behoorlijk winderig. Rit Overloon - Enschede is 162 km.

woensdag 17 juni

Geslapen tot een uur of 10. Lekker weer vandaag. We verblijven van 11.00 uur tot 15.30 uur in het oorlogsmuseum In Overloon. Het is zeer indrukwekkend. We lunchen ook in het restaurant van het museum. Na het avondeten hebben we nog een geocache gezocht en gevonden en 's avonds in de camper een film gekeken. Om middernacht naar bed.

donderdag 18 juni

Opgestaan om 9.00 uur. Na het ontbijt een fietstocht van 40 km gemaakt, de Liberty route. Het was half bewolkt en veel wind. 's Middags naar de camperplek in Goch gereden. Opnieuw een geocache gedaan en gegeten bij de Mc Donalds. 's Avonds 2 films gekeken in de camper.

vrijdag 19 juni

We worden om 9.00 uur wakker van een grasmaaier. Het regent, toch gaan we naar de bakker voor broodjes. Na het ontbijt gaan we met de camper naar Obelink in Winterswijk. We wilden eerst fietsen, maar het weer is te slecht. We hebben geen zin om ons nat te laten regenen. Daarna gaan we naar camping 't nieuwe Heegt in Aalten. Veel binnen en/of onder de luifel gezeten, want het regende vaker dan dat het droog was en het was ook nog eens koud 12°.

zaterdag 20 juni

Naar Aalten gefietst en wat boodschappen gedaan. De rest van de dag lekker geluierd.

zondag 21 juni

Het zit er al weer op. We gaan naar huis.