maandag 16 juni 2008

Weekend Papendal (sportdag UWV) 12 t/m 15 juni

donderdag 12 juni 2008

Omdat Wilma morgen 13 juni een sportdag op Papendal heeft, dachten we slim te zijn en een dag eerder te gaan. Camper op de parkeerplaats in Papendal, zijn we mooi op tijd en rijden 's ochtends niet in de file.

20080612-1

We hadden ons heerlijk geïnstalleerd, toen er om 21.30 uur beveiliging aan de deur kwam. Dit was niet de bedoeling en of we maar willen maken dat we weg gaan. Onze uitleg werd aangehoord, maar we mochten niet in de camper overnachten op hun terrein. We mochten wel een hotelkamer nemen en de camper als geparkeerd laten staan. Ja dag zeg, meer dan € 100 uitgeven voor een bed, terwijl we deze zelf bij ons hebben. Maar dan komt het grote zoeken naar een andere plek. Op de Veluwe is elke parkeerplaats afgesloten met hekken of slagbomen. Daar konden we dus niet op staan. En de camping die vlak in de buurt was, was ook gesloten met een slagboom. Daar kwamen we dus ook niet op. Bij toeval (we moesten keren) ontdekten we een SVR camping. Hier zien we dat er van de 5 plekken nog 1 vrij is. En daar mogen wij gelukkig staan. Het loopt dan al tegen 11 uur. Gelukkig was de eigenaar nog op. Het is een mooie camping en niet duur (€ 10,-- all in per nacht) We besluiten om na de sportdag hier weer naar toe te gaan.

vrijdag 13 juni 2008

Vandaag een hele leuke dag gehad met een skate clinic en een fietstocht. 's Avonds moet Nederland voetballen, dus gaan we na het buffet gauw terug.

zaterdag 14 juni 2008

We willen  een eind fietsen maar we zijn nog geen half uur onderweg of we worden overvallen door de regen. Die stopt ook niet meer. We schuilen in een bushokje en hebben zeker een half uur een gesprek met een stel dat er ook schuilt. Ze verhalen over hun camper die in Californië staat en dat ze zomers op huizen met huisdieren passen. Dit doen ze door heel Europa heen. Die hebben al heel wat van de wereld gezien. We besluiten op enig moment om maar terug te gaan in de regen het lijkt er niet op dat het nog droog wordt. We zijn door en door nat als we terug zijn bij de camper. Gelukkig kunnen we een warme douche nemen. Helaas wordt het niet meer droog, dus de rest van de dag zitten we binnen.

zondag 15 juni 2008

Zondagmorgen regent het nog, dus na het ontbijt naar huis. Dat moet ook wel, want Erik is jarig en 's middags en 's avonds komt er nog visite.